Jag vill tacka tele2...

... Som stängt av mitt nuvarande sim-kort i väntan på ett nytt. Tack så mycket. Ni hade inte kunnat stänga av sim-kortet någon dag efter att ni skickat iväg det, så att jag slapp gå runt här med en telefon som ingen kan ringa till eller från!!!? Det bästa med det hela måste vara att det är fredag imorgon och att det förmodligen inte hinner komma redan tills dess, så jag måste vänta tills på måndag... Återigen ett stort tack och en eloge till er som lyckades göra detta sim-kortsskifte på bästa och smidigaste sätt!

Till er som vill nå mig; Facebook har jag turen att kunna använda där jag har wi-fi, så be till gudarna att jag har ett trådlöst nätverk nära till hands när ni väl vill ha tag i mig! Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0